Thomba Artz - We Doen Er Allemaal Aan Mee

Drop hier al je zelfgemaakte EP's, mixtapes of albums zodat andere gebruikers feedback kunnen geven. Losse nummers graag in de Testruimte!

Thomba Artz - We Doen Er Allemaal Aan Mee

Berichtdoor Thomba Artz » zondag 27 februari 2011 15:21

Check em

Check mijn kanaal voor meer nieuwe tracks
Thomba Artz

Re: Thomba Artz - We Doen Er Allemaal Aan Mee

Berichtdoor Snome » maandag 28 februari 2011 11:05

Beat is lekker, flow ook, maar soms kan ik je niet goed verstaan helaas. Wellicht dat dit komt door de snelheid van je spit en de multi's daartussen
Snome

Berichtdoor Contradi-Xion » donderdag 03 maart 2011 19:55

Echt heel erg dope! Nummer met weinig commerciële potentie, maar absoluut een erg dope track! De beats die je gebruikt vind ik keer op keer gruwelijk, echt props daarvoor. De rap is ook erg nice, doet heel erg old-skool aan op een moderne manier (ja...logisch). Enige puntje van advies, het refrein zou nog wel iets beter kunnen qua vocalen. Misschien als je er een extra laag overheen gooit en het wat wijder afmixed, het verschil tussen rap/refrein iets duidelijker wordt. Ik vind het dope dat het verse en het refrein zo snel op elkaar overlopen, en ik snap het als je ervoor gekozen hebt om het zo af te mixen om dat effect te versterken. Maar het risico wat je nu loopt is dat er geen duidelijke afwisseling is en het voor sommige mensen misschien te eentonig klinkt daardoor.

Ik voel hem in elk geval wel, dus schijt aan die andere mensen ;)
Contradi-Xion
Toernooi Kampioen 2007

Berichtdoor Thomba Artz » zaterdag 05 maart 2011 13:46

yo people thnc voor het tjekke en de feedback, wat die hook betreft dat hbe ik inderdaad expres zo gedaan om de reden die je zelf al noemt. Deze track heeft (of beter gezegd al mijn tracks) hebben geen commerciele doeleinden waardoor ik mezelf lekker de vrijheid geef om te doen en te laten hoe ik het voel, want daarom maak ik die shit, omdat ik het voel. Ds woord omhoog naar de laatste opmerking "schijt aan anderen" :)
nogmaals thnx voor het checken en de feedback!
Thomba Artz

Keer terug naar Audio