Chill uit

Een nieuw battletoernooi op de Rapubliek. Een nieuwe start vraagt inderdaad om een nieuw toernooi, maar we moeten wel klein beginnen. Daarom, wie is de Baas van de Straat?

Re: Chill uit

Berichtdoor LBLangbroek » maandag 04 januari 2010 11:43

als het aan mij ligt een week extra? weet niet wat de anderen der van denken?
LBLangbroek

Berichtdoor Contradi-Xion » maandag 04 januari 2010 12:08

Ik denk dat we dit even intern overleggen. Het is natuurlijk erg slap dat mensen niet gewoon hun track droppen na ongeveer een maand. Zo'n track kun je, in goede kwaliteit, in 1 vrije dag maken. Aangezien we vakantie hebben gehad moet moet er voor iedereen wel een vrije dag zijn geweest. Dus als mensen uitstel verdient denken te hebben, hebben ze het volgens mij mis.

En ik hoef geen smoesjes over kerst, oud&nieuw, vrienden/vriendinnen, school en werk. Want dat heeft bijna iedereen. Nu ga ik hier niet (alleen) over, dus het zal overlegd worden en de uitkomst horen jullie nog.
Contradi-Xion
Toernooi Kampioen 2007

Berichtdoor ChillenDerWijs » maandag 04 januari 2010 17:40

Tsja, sorry van mijn no-show. Volledig mijn eigen schuld want ik kwam er te laat achter dat het al begonnen was, namelijk een week terug. Dat weet Snome ook wel. Dan nog is het mijn eigen schuld natuurlijk. Ik kan overigens wel degelijk de 'smoes' gebruiken dat ik geen tijd had, ik werk namelijk elke dag dus zeven dagen per week bij twee verschillende bedrijven en heb daarnaast inderdaad ook nog een sociaal leven waardoor ik ook oud en nieuw moest vieren etc. Dan nog blijft het mijn eigen schuld, want dan had ik me niet moeten inschrijven of eerder moeten kijken of het al was begonnen dus bij deze mijn excuses. Ik no-show niet graag.

Edit: btw ff props naar Paul voor zijn doorzettingsvermogen om contstant iedereen aan zijn deadline proberen te herinneren op welke manier dan ook.
T'is de CDW yaw
ChillenDerWijs

Berichtdoor Vos » maandag 04 januari 2010 19:21

Ik had ff mijn twijfels toen dionysus ging zingen, maar de raps klinken gelukkig goed :)
Vos

Berichtdoor JosdeBoss » woensdag 06 januari 2010 20:10

Props voor dyonisus voor het toch droppen, maareuh, hoe doen we dit verder dan?
JosdeBoss

Berichtdoor ChillenDerWijs » donderdag 07 januari 2010 13:28

JosdeBoss schreef:Props voor dyonisus voor het toch droppen, maareuh, hoe doen we dit verder dan?

Dat zoiezo en inderdaad een goede vraag.
T'is de CDW yaw
ChillenDerWijs

Berichtdoor Dionysus » maandag 11 januari 2010 15:44

Thanks, maar gewoon droppen is natuurlijk niet meer dan normaal. Weet de organisatie trouwens al meer over hoe het nu verder gaat of zijn jullie nog steeds in overleg?
Dionysus

Berichtdoor Vos » maandag 11 januari 2010 16:36

snome is zich er zeker bewust van, maar hij ik las dat hij vrijdag op vakantie is gegaan voor een paar dagen. :neutral: dus ik hoop dat madd man jullie snel op de hoogte brengt wat nou precies de bedoeling is. Want jullie hebben ook gewoon tijd gemaakt om een track te maken. Maar het lijkt me in principe wel overduidelijk dat dit toernooi mislukt is. (daarmee bedoel ik niet dat jullie tracks mislukt zijn natuurlijk) :wink:
Vos

Berichtdoor Contradi-Xion » donderdag 21 januari 2010 16:34

Nou het lijkt me duidelijk, conclusie:

Toernooi is afgelast, er zal geen finale plaatsvinden en de enige voltooide ronde zal niet als finale gelden. Er is dus geen kampioen.

Erg jammer dat het zo heeft moeten lopen.
Contradi-Xion
Toernooi Kampioen 2007

Berichtdoor JosdeBoss » donderdag 21 januari 2010 21:24

Tsja spijtig dit inderdaad. Toch tof dat Dyonisus gedropt heeft, vond je track ook best nice man.
Er is wel weer te merken wie zich wel aan hun woord houden hier. :wink:
JosdeBoss

Berichtdoor Dionysus » donderdag 21 januari 2010 22:12

ja zeker jammer dit
vorige keer ging het ook al zo maar toen gaven jullie nog CD's aan de wel-droppers, dat was wel tof

als k jullie was zou k het volgende toernooi op een forum houden dat wat drukker is, sommige laatste topics hier stammen echt uit 2008

jammer idd bosje, k was ook wel benieuwd wie er gewonnen zou hebben van ons
maar t heeft niet zo mogen zijn, helaasch
Dionysus

Berichtdoor Snome » vrijdag 22 januari 2010 00:04

Wat Contra zegt.

Mijn excuses dat ik niet eerder heb gereageerd, heb paar dagen half dood in bed gelegen na de wintersport

Sowieso props naar jullie 2 dat jullie hebben gedropt.

Ik heb gedurende de drop periode 3 maal mensen een PM gestuurd dat ze moesten droppen en sommigen ook op msn achter de vodden aangezeten maar het heeft helaas niet mogen baten.

Hopelijk kunnen we het forum wat drukker krijgen en steeds kleine toernooitjes gaan houden, maar het eerste wat er moet gebeuren is dat er moet worden gedropt. Misschien wat meer in andere audio onderdelen ofzo dat daar wat meer leven in komt en dat dan een toernooi wel lukt met 8 actieve cats.

Naja, op naar een beter vervolg van 2010
Snome

Berichtdoor Snome » dinsdag 26 januari 2010 19:37

Zoals jullie hebben gemerkt is het toernooi afgelast wegens het niet droppen van 6 van de 8 ingeschreven MC's. Om de MC's die toch hebben gedropt tegemoet te komen, is er toch een cd beschikbaar gesteld. De winnaar van de battle krijgt deze cd opgestuurd en de jury zal zo spoedi mogelijk zijn oordeel vellen.

Omdat het echter maar 1 battle betreft, is er in overleg met de admincrew besloten om jullie ook een replyronde te geven, mits jullie het daar mee eens zijn, om zo te bepalen wie nu echt de cd verdiend.
Snome

Berichtdoor JosdeBoss » dinsdag 26 januari 2010 19:59

Ik vind het eigenlijk wel leuk geweest, volgens mij zijn we nu allebei ook alweer met een ander toernooi bezig. Van mij mag Dyonisus de cd hebben, heb hem waarschijnlijk toch zelf al. :wink:
JosdeBoss

Vorige

Keer terug naar De Baas Van De Straat Winter 2010