Ronde 2: Contradi-Xion vs minded

Voorproefje, voordat aan de echte maaltijd kan worden begonnen.

Berichtdoor Snome » vrijdag 07 september 2007 17:58

Ok, sorry voor de vertraging, ziek geweest en school weer begonnen dus moest druk bezig en had weinig vrije tijd, maar bij deze

Minded

- Punchlines
Als je de eerste ronde hebt bekeken, dan weet je dat Contra geen gesneden koek is. Ik vond het, mede door jou sterke eerste ronde, jammer dat je slechts 16 dropt. Verder drop je eigenlijk geen echt rake punches. Ik zie wel een aantal opzetjes, maar veel van deze opzetjes worden niet ingekopt. Waar heeft Contra bv gezegd dat ie een eiergevecht wilt?

- Flow/delivery
Dit punt ligt goed bij jou. Je klinkt lekker aggresief op de beat. Je flow is ook wel netjes, alleen ik weet niet of het met mixen te maken heeft, maar je klinkt nogal schreeuwrig in de track, het is niet lekker afgemixt.

- Originaliteit
Een imitatie...is al vaker gedaan, en ook vele malen beter. Ik vind het jammer dat je, zeker met de mogelijkheden die je in je stem hebt, niet originelere dingen hebt kunnen vinden om Contra af te maken.

Contra

- Punchlines
Hardste punchline voor mij zit hem niet eens in je tekst. Het verkeerd afmixen van een deel van je spit, het verkeerd plakken, ik vind het zeer dope gevonden. Je hebt wederom een aantal mooie personals en tevens heb je meer wordplay dan in de vorige ronde, waar ik zeker blij om ben.

- Flow/delivery
Weinig op of aanmerkingen. Het klinkt allemaal echt als een heel net geheel en het flowt allemaal lekker weg. Het luistert ook lekker weg.

- Originaliteit
Kopieren is vaak gedaan ja, maar toch heb je weer een nieuwe vorm gevonden om te kopieren. Ik was zeer verrast. Verder zijn er niet echt uitspringende originele elementen te vinden in je drop, maar het is wel een heel lekker geheel allemaal.

Vote

Minded viel me eignelijk een beetje tegen. Contra kwam misschien neit zo sterk als in ronde 1, maar uiteindelijk was het voor mij wel ruim voldoende voor de overwinning.

Vote=Contra
Snome

Berichtdoor Contradi-Xion » zondag 09 september 2007 12:37

Thanks voor de feed en votes allebei...en dope dat je hem snapte van dat offbeat plakken van de 2e stem ;) niet iedereen had hem helemaal begrepen.
Contradi-Xion
Toernooi Kampioen 2007

Berichtdoor Madd Man » maandag 10 september 2007 22:23

Minded:
Qua flow en delivery kom je wel dope, maar je tekst sprak me niet echt aan. Er waren niet echt dingen die eruit sprongen. Het was allemaal iets te oppervlakkig. Je hebt wel potentie though, je stem luistert lekker weg.

Contradi-Xion:
Ik ken Contra natuurlijk al een tijdje, ik vind het wel dope dat je hier weer een andere delivery en flow laat horen, daarvoor sowieso props. Qua tekst zaten er niet echt dingen in wat hard aankwam, deze vond ik wel heel goed gevonden though: "Het is triest, want ik val in en jij valt uit".

Conclusie:
Eigenlijk had ik het wel dope gevonden als Contra een keer niet zou winnen, maar ik vind hem nou eenmaal beter bij deze battle en dat komt vooral door de dope flow/delivery.

VOTE = CONTRADI-XION
Afbeelding
Madd Man
Admin

Berichtdoor Snome » maandag 10 september 2007 22:42

Dit maakt het 3-0 voor Contradi-Xion.

Bij deze gefeliciteerd
Snome

Berichtdoor Contradi-Xion » dinsdag 11 september 2007 01:27

Madd Man schreef:Eigenlijk had ik het wel dope gevonden als Contra een keer niet zou winnen

LOL Nou bedankt he ;)
Contradi-Xion
Toernooi Kampioen 2007

Berichtdoor Contradi-Xion » dinsdag 11 september 2007 01:27

Snome schreef:Bij deze gefeliciteerd

Bedankt :) (en dit keer zonder sarkasme)
Contradi-Xion
Toernooi Kampioen 2007

Berichtdoor Madd Man » dinsdag 11 september 2007 11:58

Contradi-Xion schreef:
Madd Man schreef:Eigenlijk had ik het wel dope gevonden als Contra een keer niet zou winnen

LOL Nou bedankt he ;)

LOL ja omdat je zo'n beetje alle toernooien al gewonnen hebt hehe
Afbeelding
Madd Man
Admin

Berichtdoor Contradi-Xion » dinsdag 11 september 2007 18:57

haha ja ok, neem het ook niet te serieus op hoor ;)
Contradi-Xion
Toernooi Kampioen 2007

Berichtdoor minded » maandag 17 september 2007 22:35

gefelliciteert ouwe
minded

Berichtdoor Contradi-Xion » maandag 17 september 2007 23:45

minded schreef:gefelliciteert ouwe

Thanks man
Contradi-Xion
Toernooi Kampioen 2007

Vorige

Keer terug naar Aperitief 2007