Ronde 1: Real - Weirdo vs Contradi-Xion

Voorproefje, voordat aan de echte maaltijd kan worden begonnen.

Berichtdoor Contradi-Xion » zaterdag 28 juli 2007 17:04

Dope, thanks voor de feed en de vote.
Contradi-Xion
Toernooi Kampioen 2007

Berichtdoor Snome » zondag 29 juli 2007 20:57

2-0 voor Contra hier op dit moment, hij heeft nog 1 vote nodig
Snome

Berichtdoor Snome » maandag 30 juli 2007 15:33

Contra, kun jij nog even je verknipte versie hier droppen, of gewoon ff via MSN is ook prima
Snome

Berichtdoor Contradi-Xion » maandag 30 juli 2007 18:24

Euhm, ja....maar niet vanavond ben ik bang.
Contradi-Xion
Toernooi Kampioen 2007

Berichtdoor Snome » maandag 30 juli 2007 18:44

is cool, maar wel snel :P
Snome

Berichtdoor Snome » vrijdag 03 augustus 2007 16:14

Punchlines- Pfff, hoeveel wil je in een diss stoppen. Contra ript Weirdo hier hard. Veel personals en je had voldoende reply materiaal. Ik zou echter wel willen zien dat je qua wordplay nog even een stapje hoger gaat (zoals bv Prime..). De personals breng je met nodige humor, maar de wordplay kan je verbeteren. Blinde boxerline is je beste wordplay vind ik.

Weirdo, probeer de lijn die ik kan ontdekken in je tekstbattles door te zetten naar je audiobattles. Je blijft, zoals ook Vos zegt, een beetje op hetzelfde niveau. Het niveau je bent lelijk, ik ga je slachten, je gaat noshowen, moet je eigenlijk inmiddels zijn ontgroeid. Neem meer tijd voor je tekst, denk na of iemand zich echt gedissed voelt en zorg voor meer samenhang in je lines.

Flow/delivery- Weirdo, het klinkt een beetje opgefokt en nog wat oplezerig. In vergelijking emt vroeger ben je wel degelijk vooruitgegaan, maar het moet nog veel beter. Luister goed naar hoe je tegenstander dit bijvoorbeeld heeft opgebouwd.

Contra, in jouw spitt vind ik enige boosheid en echt die aanvalsstijl. Heb weinig opmerkingen wat dat betreft op dit punt voor je. Je hebt het netjes gedaan en bij punches neem je soms een wat andere delivery aan, waardoor je als luisteraar extra scherp wordt op de punch.Dit vind ik een nice extratje waardoor je de luisteraar geboeid blijft luisteren.

Originaliteit- Weirdo. Bij jou wederom zoals Vos ook al zegt veel van hetzelfde wat we nu al kennen. Innoveer jezelf. lees veel tekstbattles van anderen om te zien hoe je je disses kan verbeteren. hoe je het naar een hoger niveau kan krijgen en vooral origineler kan maken.

Contra, jouw diss is een persoonlijke aanval. Veel dingen die wij allemaal weten van Weirdo gebruik je in je tekst. Dit is dope, maar zoals ik ook al bij je piunchlines heb gezegd, werk meer aan je wordplay. Want een personal waar ook nog een dope wordplay in zit maakt het allemaal net iets doper.

Lijkt me duidelijk, Contra is in deze battle klasses beter. Vote is Contra
Snome

Berichtdoor Snome » vrijdag 03 augustus 2007 16:46

Contra wint deze battle met 3-0.

Madd Man en Fat Nexus mogen hier nog feed en evt een vote droppen, al zal de uitslag niet meer veranderen

Topic is gesloten, eventuele verdere discussies in de chill out
Snome

Vorige

Keer terug naar Aperitief 2007