Original Atalaya Vs Snome [Halve Finale]

Audio battle toernooi met 8 deelnemers. (herfst 2006)

Berichtdoor Snome » dinsdag 24 oktober 2006 23:19

mijn prodcuer fokt alles op,
Snome

Berichtdoor Contradi-Xion » woensdag 25 oktober 2006 13:40

Original Atalaya schreef:Yo damn bedankt voor je feed, dat je er de tijd voor genomen hebt echt dope van je..
Goed ik zal niet gaan bitchen ofzo, ik geloof jou wel op je woord dat je Snome's zn tekst meer diggde dan die van mij, maar om eerlijk tezijn vond ik deteksten wat evenwichtig hoor..

Ik niet, en ik hoef geen feedback op mijn feedback, ik geloof dat ik in het verleden wel genoeg bewezen heb onpartijdig te zijn. Bovendien vond ik de lines wel dope, en snapte je die ene line inderdaad niet omdat je Sereno niet kent...

Verder, ik heb zelf aardig veel gebattled, zowel teksten als audios, en ik kan in alle eerlijkheid zeggen dat Snome gewoon een stuk doper kwam dan jij, met de tekst. Jij had alleen maar standaard lines die niet punch-den. Je kunt wel 10 keer zeggen dat je beter bent, en dat hij wack is, maar als je dat niet op een harde of originele manier doet, komt het geen 1 keer over. En ookal zou die ene punch played zijn, dan nog heeft snome 8 keer zoveel punches als jij....dus denk niet dat dat zoveel uitmaakt.
Contradi-Xion
Toernooi Kampioen 2007

Berichtdoor Contradi-Xion » woensdag 25 oktober 2006 13:42

Vos schreef:en de 2e stem wat meer synchroom. :P

Ja...dat schijnt zijn mix-mannetje moeilijk te vinden :)
Contradi-Xion
Toernooi Kampioen 2007

Berichtdoor Original Atalaya » woensdag 25 oktober 2006 13:44

no prob

Edit:
Trouwens ik heb op geen enkele manier de gedachte gehad dat jij partijdig bent vriend, en ik gaf je ook geen feedback op je feedback :? ik reageerde erop, als je dat niet hoeft dan lees je het toch niet..

pz
Original
To recognize the genuwine... You gotta go back to the Original
Original Atalaya

Berichtdoor Vos » woensdag 25 oktober 2006 14:04

ik wou al zeggen, ik ahd al bijna feedback op de feedback van de feedback gegeven
Vos

Berichtdoor Contradi-Xion » woensdag 25 oktober 2006 16:01

Original Atalaya schreef:Edit:
Trouwens ik heb op geen enkele manier de gedachte gehad dat jij partijdig bent vriend, en ik gaf je ook geen feedback op je feedback :? ik reageerde erop, als je dat niet hoeft dan lees je het toch niet..

kan niet van tevoren weten wat je erin zet. Als je die edit niet had gedaan had ik dit niet gezegd, maar je zegt een paar keer 'ik wil niet bitchen', terwijl ik jou bericht vrij bitch-erig over vind komen. Het is heel simpel, je geeft commentaar op mijn feedback (wat trouwens dus feedback is, want feedback is een terugkoppeling geven op een gegeven, oftewel commentaar op mijn feedback), dat je het er niet mee eens bent, het is mijn mening, dus als je het daar niet mee eens bent, is dat niet mijn probleem. Ik heb uitgebreide feedback gegeven en een onderbouwde mening, meer kan ik niet doen.
Contradi-Xion
Toernooi Kampioen 2007

Berichtdoor Contradi-Xion » woensdag 25 oktober 2006 16:03

Vos schreef:ik wou al zeggen, ik ahd al bijna feedback op de feedback van de feedback gegeven

lol
Contradi-Xion
Toernooi Kampioen 2007

Vorige

Keer terug naar VNH Mini Audio Toernooi 2006