Solution - Raar Genoeg

Drop hier al je zelfgemaakte teksten. Ook tekst battles kan je hier vinden.

Solution - Raar Genoeg

Berichtdoor Solution » vrijdag 16 maart 2007 16:37

[color=green]Tekst over hoe raar ik ben, op de beat van Eminem - Lose Yourself

Ik ben raar, ik weet het..
Zeg het tenminste
Solution, 1 met de Mic
Solution

Berichtdoor Vos » zaterdag 17 maart 2007 16:12

ik vind dit onderwerp wel origineel,
alleen het klopt niet
als jij jezelf raar vind, dan kan je niet tegelijk zeggen dat je leven aan het beteren bent en dat je toch ook eigenlijk wel een gouden hartje hebt
nee iemand die raar is ontkent dat ie raar en het zou van deze tekst iets heel origineels kunnen maken als jij duidelijk zegt wat al die rare dingen zijn die jij doet, maar je zelf toch niet raar vind.
volg je me nog?
dus probeer een andere invalshoek te zoeken, dan zou ik het iig wel dope vinden om te checken
(maar dat is persoonlijk)
Vos

Berichtdoor Solution » vrijdag 06 april 2007 20:47

OKe man, ik begrijp je :wink: ik zal het proberen :wink: meer feed ? :!:
Solution, 1 met de Mic
Solution

Berichtdoor Madd Man » zaterdag 07 april 2007 10:04

ben het wel met Vos eens

je hebt het ook over je leven beteren en dat je veranderd bent, maar dat spreekt elkaar een beetje tegen (in dezelfde track dan)
Afbeelding
Madd Man
Admin

Berichtdoor Contradi-Xion » donderdag 12 april 2007 19:35

Ik heb al je teksten even vluchtig doorgelezen, en ik digg je stijl wel. Soms zijn je zinnen wat vreemd van opbouw, zodat ze rijmen, dat zou ik nog wat minder willen zien. Maar het is ook niet zo dat je schrijft om te rijmen, maar wel zegt wat je wilt zeggen, dus die fout maak je niet, wat veel mensen wel doen.

Bovendien ben ik ook benieuwd naar je spits, maar las in een ander topic dat je eerst blijft oefenen met spits tot je beter bent, en dat kan ik alleen maar stimuleren.
Contradi-Xion
Toernooi Kampioen 2007

Berichtdoor Solution » dinsdag 17 april 2007 15:23

Contradi-Xion schreef:Ik heb al je teksten even vluchtig doorgelezen, en ik digg je stijl wel. Soms zijn je zinnen wat vreemd van opbouw, zodat ze rijmen, dat zou ik nog wat minder willen zien. Maar het is ook niet zo dat je schrijft om te rijmen, maar wel zegt wat je wilt zeggen, dus die fout maak je niet, wat veel mensen wel doen.

Bovendien ben ik ook benieuwd naar je spits, maar las in een ander topic dat je eerst blijft oefenen met spits tot je beter bent, en dat kan ik alleen maar stimuleren.

Ik heb al wat shit opgenomen, maar zelf vind ik het 'slecht'. De kwaliteit is kut, en dan denk ik zo van; ach fock et, kep geen zin kwaliteit is toch kut. Dan zeggen veel mensen dat me delivery slecht is, dus daar oefen ik op, + gewoon het feit dat ik zelf steeds beter wil worden ! :)
Solution, 1 met de Mic
Solution

Berichtdoor Contradi-Xion » dinsdag 17 april 2007 17:18

Ja maar kwaliteit maakt niet uit, tenminste, niet in de fase waarin je jezelf ontwikkeld. Dan gaat het er juist om dat je die delivery oefend. Blijven oefenen tot je goed spit, dan kun je altijd nog kijken of je ergens kan tapen, of desnoods zelf een betere mic koopt.
Contradi-Xion
Toernooi Kampioen 2007

Berichtdoor Solution » donderdag 19 april 2007 14:24

Contradi-Xion schreef:Ja maar kwaliteit maakt niet uit, tenminste, niet in de fase waarin je jezelf ontwikkeld. Dan gaat het er juist om dat je die delivery oefend. Blijven oefenen tot je goed spit, dan kun je altijd nog kijken of je ergens kan tapen, of desnoods zelf een betere mic koopt.

Jep, je hebt gelijk :) en ik oefen nu al een tijdje op de delivery, maar op de een of andere manier, is me stem gewoon 'raar'. Hijs te monotoon :roll: :oops: :P
Solution, 1 met de Mic
Solution

Berichtdoor Contradi-Xion » donderdag 19 april 2007 17:26

Ja, dat probleem komt wel vaker voor, voor sommigen is het brengen van emotie in de stem heel makkelijk, anderen moeten het ontwikkelen (moest ik zelf ook). Gewoon wat spelen met je stem, en dan, als je het vaak genoeg hebt gedaan, heb je het ineens door.

Bovendien kan goed afmixen ook een boel doen voor een lekkere klank.
Contradi-Xion
Toernooi Kampioen 2007

Keer terug naar Tekstruimte