Ronde 1, Battle H: Dionysus vs Andacuff

Het vernieuwende tournooi waar MC's de strijd met elkaar aangaan binnen hoofdelementen van de Rapubliek.

Re: Ronde 1, Battle H: Dionysus vs Andacuff

Berichtdoor Dionysus » woensdag 26 november 2008 17:25

oh
nja had k niet aangedacht
aight
maarrehm
wats de dealie nu in deze battle?
hier wordt op gestemd?
dus ik win?
of moeten we nieuwe shit plaatsen
waaaat?
Dionysus

Berichtdoor Snome » woensdag 26 november 2008 22:39

deadline is zondag. maar jullie hebben beide gedropt dus als Andacuff zijn gepitchte ding kan veranderen is er geen probleem denk ik/
Snome

Berichtdoor Dionysus » vrijdag 28 november 2008 16:36

nja fak it, om ff voor de zekerheid die 8 te halen
http://www.soundclick.com/bands/page_so ... ID=7100583
Dionysus

Berichtdoor Snome » zondag 30 november 2008 21:50

Dionysus
Multi 17/30
Het begint heel lekker met 4 lines die veel op elkaar rijmen. Daarna wordt het wat minder. Het zou allemaal wat voller met multi’s kunnen. Desondanks heb je je voor dit deel redelijk goed aan de opdracht gehouden.
Braggen 20/30
Je tekst roept vraagtekens bij mij op. Waarom heb je bijvoorbeeld in de winterstop vettere lijnen? Er zitten wel wat lines in die lekker zijn, maar het heeft soms net niet dat beetje extra.
Overall 20/40
Het klinkt vrij saai eerlijk gezegd. Er mist in je track energie. De beat past naar mijn mening niet helemaal bij je manier van rappen. De beat is rustig en je probeert agressief te komen, maar dit mislukt totaal. Het is ook niet laid back zoals je bijvoorbeeld ook op deze beat zou kunnen doen. Het zwemt er een beetje tussen waardoor je niet echt lekker komt.
Totaal: 57/100 (versie die na de deadline is gedropt)

Andacuff
Multi 10/30
Hoor er welw at van, maar niet precies wat. Komt door dat gepitchte
Braggen 10/30
Hoor hier ook wel wat van, maar niet precies wat. Komt door dat gepitchte.
Overall 0/40
Je stem is helemaal vervormd en het lijkt wel of je schizofreen bent en met twee stemmen rapt. Er is een upgepitchte stem en een downgepitchte stem. Dit luistert vet irritant en alleen hierdoor zou ik je track eigenlijk niet eens willen jureren.
Totaal 20/100
Snome

Berichtdoor Vos » maandag 01 december 2008 01:20

Dionysus
Haha ik vind het einde heel sterk, lekker veel zelfvertrouwen. Dat is wat ik wil horen. Ik ben erg blij dat je na die freestyle een serieuze versie hebt gedropt. Je hebt sterke multi's en je schept op alsof je na jaren in een klooster weer bij je moeder eet. Ok, dat is wat overdreven maar het is geen slap gelul over hoertjes, of whatever, je komt 'to the point'. Daar gaat de hele opdracht om.

Cijfer: 7

Andacuff
Ik ga dit serieus niet luisteren, doet dit niet pijn aan je eigen oren?
Vos

Berichtdoor ChillenDerWijs » maandag 01 december 2008 17:35

Dionysus: Je begint lekker, de flow zit er goed in. Alleen lijk je af en toe de draad kwijt te zijn waardoor je hapert. Multies zitten er lekker in zeker in het begin, richting het einde wordt het wat aleen wat minder. Je tekst is opzich goed hoewel ik het richting het einde wat minder goed kan verstaan. Wat betreft de opdracht heb je je er dus goed aan gehouden.

Cijfer: 7

Andacuff: Het idee om undercover (Andacuff) deel te nemen aan een toernooi is natuurlijk leuk, alleen is de uitwerken niet goed. Je had het misschien op een andere manier kunnen oplossen waardoor de kwaliteit er niet onder te lijden kwam. Je verstaanbaarheid is zeer slecht doordat je je stem gepitched hebt en het is dus moeilijk te beoordelen of je je aan de opdracht gehouden hebt.

Cijfer: 3
T'is de CDW yaw
ChillenDerWijs

Vorige

Keer terug naar De Strijd Der Elementen Winter 2009