Ronde 1, Battle B: Jerry vs Xcess

Het vernieuwende tournooi waar MC's de strijd met elkaar aangaan binnen hoofdelementen van de Rapubliek.

Re: Ronde 1, Battle B: Jerry vs Xcess

Berichtdoor Jerry » donderdag 27 november 2008 10:04

Maak je niet druk boy... it's only internet
Jerry

Berichtdoor Danielairja » donderdag 27 november 2008 14:01

iemand die 100 multi's schrijft een kutflow heeft
of iemand die 10 multi's heeft en iedereen omver blaast -hypothetisch gesproken.

natuurlijk word er ook op de flow gelet maar zet dan multi's met betrekking op de flow. maar zoals al gezegt, je kan blijven bitchen. en ik snap xcess zijn haat dbreath is een klootzak en hij rapt door zijn neus en hij vind iedereen wack hij leeft die zwager haha en heeft zijn hele manier van rappen van internet geplukt maar dan nog één liefde! dus laat het voor wat het is wacht het oordeel af!
het is net een recht zaak, je bent afhankelijk van de jury ipv rechter. Er is altijd vriendjes politiek maar als je logisch na denkt weet je zelf wat jij digt en waar ze gewoon naast feiten zitten.

maar ik mag hopen dat het zo eerlijk mogelijk zal verlopen en er goede feedbacks uit zullen komen zodat we der allemaal van kunnen leren en er door groeien.
want iedereen kan roepen wat zij willen maar niemand is helemaal dope dope.

hier laat ik 't bij!

Peace, en deel die liefde!

p.s op een 1 op 1 battle is nog minder haat, jullie hebben allemaal al gewonnen op dat vlak:P
Danielairja

Berichtdoor Jerry » zondag 30 november 2008 19:42

Fijn al die haat! Heerlijk! Ik lees dit topic met het desbetreffende nummer van mij, met een brede glimlach op mijn bek.

Maarre daniel, er is altijd vriendjespolitiek? Is er daar volgens jou hier sprake van? Of ik snap je formulering gewoon niet, dat kan ook.
Jerry

Berichtdoor ChillenDerWijs » zondag 30 november 2008 19:54

Dat kan zoiezo niet van toepassing zijn, want ik ken zowel Jerry als Xcess niet. Dat is dus gewoon onzin.
T'is de CDW yaw
ChillenDerWijs

Berichtdoor Snome » zondag 30 november 2008 21:46

Xcess
Multi 20/30
Zitten lekkere stukjes in. Het had allemaal wat meer kunnen worden uitgewerkt, maar toch nog 20/30.
Braggen 10/30
Je hebt soms geschreven voor het rijmen lijkt het. Hierdoor komt je tekst naar mijn mening niet helemaal uit de verf. Er zit wel wat braggen in, maar niet genoeg om echt dope te zijn.
Overall 35/40
Iets wat ik niet had verwacht, maar het klinkt wel lekker allemaal. Een andere frisse insteek welke gewoon lekker klinkt. Lekkere flow enzo.
Totaal 75/100 met je 10 bonuspunten.

Jerry
Multi 15/30
Best goed gedaan. Je hebt je multi’s wel ingebouwd, maar dit blijft steeds op 1 rijmklank doorgaan, in plaats van meerdere. Hier had je meer van kunnen maken en zo hoger kunnens coren.
Braggen 20/30
Leuke lines heb je. Het zou allemaal nog doorspekter met braggen kunnen, maar het is lastig om de goede balans tussen de twee onderdelen te vinden. Desondanks 20 punten.
Overall 25/40
Het past bij elkaar, maar klinkt nog een beetje dof. Het zou allemaal wat helderder mogen klinken wat mij betreft.
Totaal: 70/100 met 10 bonuspunten
Snome

Berichtdoor Jerry » zondag 30 november 2008 22:03

haha en nu ben ik het weer niet eens met jou votesysteem/mening.

Maar goed, meningen zijn er om het oneens of eens mee te zijn.

Alleen gewoon wat simpele vraagjes waar ik wat meer duidelijkheid in wil:

Wat wil je helderder? Betere kwaliteit of betere afmixing? Vertel.

Doorspekter met braggen? Wat zijn jouw definities van Brag & Boast?
Jerry

Berichtdoor Snome » zondag 30 november 2008 23:52

doorspekter = meer gevuld, dus nog meer braggen en boasten. Mijn defenitie = jezelf ophemelen en zeggen dat je de beste bent

Je track klinkt dof. Alsof je hem achter een deken ofzo luistert, het geluid komt bij mij niet helder door zeg maar.
Snome

Berichtdoor Danielairja » maandag 01 december 2008 13:53

Danielairja schreef:Er is altijd vriendjes politiek maar als je logisch na denkt weet je zelf wat jij digt en waar ze gewoon naast feiten zitten.

maar ik mag hopen dat het zo eerlijk mogelijk zal verlopen en er goede feedbacks uit zullen komen zodat we der allemaal van kunnen leren en er door groeien.

snap je? het was algemeen ik heb nog nooit een eerlijke vote mee gemaakt maar moet zeggen dat ik hier wel vertrouwe in heb!

@ snome check je boxjes of luister ergens anders.. overal hoor je een deken :lol: voor
Danielairja

Berichtdoor ChillenDerWijs » maandag 01 december 2008 17:51

Danielairja schreef:
Danielairja schreef:Er is altijd vriendjes politiek maar als je logisch na denkt weet je zelf wat jij digt en waar ze gewoon naast feiten zitten.

snap je? het was algemeen ik heb nog nooit een eerlijke vote mee gemaakt maar moet zeggen dat ik hier wel vertrouwe in heb!

@ snome check je boxjes of luister ergens anders.. overal hoor je een deken :lol: voor

Ja is goed man, ik snap het wel. Alleen ik wilde ook meteen even melden dat vriendjespoltiek hier niet van toepassing was. :wink:
T'is de CDW yaw
ChillenDerWijs

Vorige

Keer terug naar De Strijd Der Elementen Winter 2009