Het Gokpaleis

Het vernieuwende tournooi waar MC's de strijd met elkaar aangaan binnen hoofdelementen van de Rapubliek.

Het Gokpaleis

Berichtdoor Snome » zaterdag 25 oktober 2008 00:12

De stemmen zijn binnen, althans, de inschrijvingen. Tijd om een rondje langs de velden te doen. Wie van de 16 MC's heeft het meeste kans om De Strijd Der Elementen te winnen en, misschien wel belangrijker, waarom. Zestien MC's, 1 Koning, wie wordt het en is de undercover Kees?
Afbeelding
1. ADI
De eerste inschrijving en dus wellicht de meest slagvaardige? Als ik van mijn ervaringen uit ga, dan weet ik het nog zo net niet. Ik heb welgeteld 0 tracks van deze beste man gehoord, wel heb ik hem een keer gezien. Als zijn tracks even groots zijn als hijzelf en dit vergelijk met mezelf dan zou ik grootser en beter zijn. Ik hoop het niet voor hem, want ik ben zelf niet zo goed. Zijn naam echter, je dropt hem en je denk Ah, die. Goed gekozen, extra puntjes voor je naam. De kans dat je dit wint wordt door de bookmakers geschat op: 23%

2. Jerry
Wordt er gefeest in de tent dan komt Jerry met Dubbel D's in de tent. Hij houdt wel van een feestje. Is dit een afgezaagde opening? Jazeker, klopt het, vast niet? Maakt dat uit? Nee. Mooi dan kunnen we verder. Jerry was de tweede, en de eerste verliezer is de tweede maar je staat wel bij de top 3 dan. Het is maar waar je voor kiest. Veel nieuwe namen in deze Strijd waarvan Jerry er 1 is. Weinig bekend over deze, dus ik schat zijn kansen wat ongelukkig in, 13%.

3. Jawel
... Of niet natuurlijk. Deze man duldt geen tegenspraak en als hij zijn naam in de strijd gooit, dan wint hij de discussie. Een naamsverandering sinds zijn vorige post zorgde voor enige verwarring bij onze makelaars. Al heel lang lid van de Rapubliek, maar een beetje in het verdoemhoekje gestopt. Geen afkorting meer als naam of wel? De kansen worden gelukkig voor hem geschat op 7%.

4. Contradi-Xion
De meest bekende man van het deelnemersveld. Winnaar van eerdere toernooien in de Rapubliek, zowel in tekst als audio. Echter, in het verleden behaalde successen bieden geen garantie voor de toekomst. Desondanks worden de kansen vrij hoog ingeschat. Niet omdat de rest zo slecht is, maar enige voorkennis speelt hier zeer zeker parte aan het percentage. Was hij nu zo goed de vorige toernooien of de rest zo slecht? Voorlopig staat hij op 30%

5. Daniel Air
Voor sommigen is Daniel alleen maar lucht, anderen kunnen niet zonder hem als lucht, wij blijven er nogal luchtig onder. Redelijk bekend op de site en wie herinnert zich het debacle niet van Last Man Standing (ofzo). Nota bene tegen een jongetje met een handtasje, of schoudertas of weet ik het hoe dat tegenwoordig wordt genoemd. De jeugd heeft de toekomst. Juist, een opmerking in het luchtledige. Daniel krijgt 12%

6. De vreemdeling
Weinig informatie is bekend over De vreemdeling. Wij tasten ook in het luchtledige. Het kan een veilige gok zijn door op deze man te stemmen, maar voor hetzelfde geld is het een vrouw en zou ik mijn geld er niet op zetten. Aan u de keuze. Vooralsnog 16%

7. TFC
KFC of TFC, het scheelt maar een letter. Dus vervang Kentucky voor Texas en je hebt TFC. En, wat ze zeggen, is dat alles groter in Texas is. Als dat zo is, dan moet deze jongen echt hele grote broodjes kip maken. Ik ben benieuwd of hij als een kip zonder kop dropt of juist als haantje de voorste. 18% krijgt hij voorlopig.

8. Dionysus
Het klinkt Grieks ofzo. Voor de betekenis hiervan verwijs ik u graag door naar Professor W. I. Kipedia. Hij weet veel. Heeft zijn matties ook ingeschreven, dus de vraag is of hij wordt aanbeden of juist aanbidt. Ik weet het niet. Voorlopig krijgt hij 15%

9. Chaoot
ADHD is iets waar we bekend mee zijn en geen touw aan vast kunnen knopen, laat staan een knoop in je zakdoek als we 13 knopen op zee varen. Over op de hak naar de tak gesproken, nogal chaotisch. Hopelijk gaan zijn tracks wel ergens over. Chaoot, knoop dat in je oren. Je krijgt nu 11%

10. Xcess
Regelmatig proberen boefjes de sloten van de deuren van de Rapubliek te forceren. Maar ja, ze hadden geen sleutel. Xcess had die wel en zo heeft hij zich aangemeld om te kijken of hij de Koning Der Elementen wordt. Hij is niet met 1 gat te vangen en dat werkt in zijn voordeel. Een percentage van 24%

11. Liquidfighter
De enige persoon die een agressief deel in zijn naam heeft. Echter, dit is geen battletoernooi dus wat heeft hij dan aan vechten? Nou, in een gevecht moet je beter zijn dan de ander dus vechten voor je kans. Tel daar bij op dat het een Strijd Der Elementen is, dus kan hij als een tsunami met voldoende vocht zijn tegenstanders wegspoelen? Of komt hij laatste alsof hij de dorst lest? We gokken nu nog op het eerst. Een score van 28%

12. Spunkol
Laat ons een beetje husselen met letters en we krijgen Kluns op (de mic?) of Sok Knul. Inderdaad, u voelt het wellicht aan uw water, we zijn niet onder de indruk. Nu zit in de meeste namen wel enige logica, maar in deze naam is alle logica bij ons verdwenen. Hoe erg we ook zochten. Als hij al zo'n naam heeft, wat komt er dan uit bij zijn tracks? Een voorzichtige schatting, 10%

13. BarZ
De enige MC die nog niet officieel is, hij heeft tot zondagavond voordat zijn plek zal worden ingenomen door de eerste invaller. Echter, hij is ingeschreven door een maatje van hem, wat wel duidt dat hij een aardige vinger in de pap heeft. Lapt hij de regels aan zijn laars of dropt hij elke keer 32 dope regels? Mede door het inschrijven, een score van 17%

14. Onzinnig
Wat een naam. Je naam weerspiegelt je gedachte en motivatie en zie daar, misschien wel de minst imponerende naam. Weinig info bekend, weinig zinnige dingen te melden. Moet zich nog bewijzen en krijgt 5%.

15. Insayno
Vroeger, heel vroeger, hadden we hier een Inzane. Die is incognito maar dit is misschien wel de gepimpte versie. Zoeken op internet bracht ons bij Kohfie Konnect. Een naam die menig battleaar als muziek in de oren klinkt. Echter, als hij punches dropt alsof hij professioneel bokser is, dan heeft hij hier niks te zoeken. Want ook al is dit een Strijd Der Elementen, dan nog kom je daar hier niet ver mee. Desondanks krijgt hij door zijn entourage een hoge score, 29%

16. Andacuff
De laatste in de lijst. Ook weer zo'n naam waar je niks mee kan, alhoewel, hij is wel boeiend. Alsof hij aan het neuken is met zijn handboeien, ook wel bekend als An da Cuff. Hopelijk voor hem is hij zo niet aan deze naam gekomen, want dan is hij geketend voor t leven. Anyway, hij krijgt een semihoge score van 19%
Snome

Re: Het Gokpaleis

Berichtdoor Dionysus » zaterdag 25 oktober 2008 00:40

daniel ging knokken met een dude met een handtas?
Dionysus

Berichtdoor Jerry » zaterdag 25 oktober 2008 15:06

Nee hij had gewoon een battle met Nazar de autokrasser
Jerry

Berichtdoor TFC » zaterdag 25 oktober 2008 17:59

Te Fucking Crazyy
TFC

Berichtdoor Spunkol » zondag 26 oktober 2008 00:00

ik ga helemaal stuk om je bookies
Spunkol

Berichtdoor BarZ » woensdag 29 oktober 2008 11:07

zie een aantal goede namen, dit word dope.

Leuke bookies, al worden bepaalde namen onderschat (en ik praat niet over die van mij, want ik zit toch nog op een aardige 17%)

Peace
BarZ

Berichtdoor Snome » woensdag 29 oktober 2008 11:10

Stel je voor BarZ, van de namen die meedoen zijn er 13 onbekend voor mij, dus dat wordt heel erg gokken in het Gokpaleis.

Waarschijnlijk wordt het gokken in de volgende rondes makkelijker :P
Snome

Berichtdoor BarZ » woensdag 29 oktober 2008 11:14

yeah word, ik snap et ook wel.

Was alleen meer dat ik bepaalde namen wel ken, dus vandaar. 8)

peace
BarZ

Berichtdoor Contradi-Xion » woensdag 29 oktober 2008 11:21

Grappige shit
Contradi-Xion
Toernooi Kampioen 2007

Berichtdoor Liquidfighter » woensdag 29 oktober 2008 22:46

Volgens je voorspelling moet ik 3de worden.. teveel drukkkkkk :neutral:

We zien wel :>
Liquidfighter