[TL Ronde 1] Topic week 15+16

Dit was niet geworden wat we ervan dachten, het zijn 2 losse rondes geworden.

Berichtdoor Vos » dinsdag 19 april 2005 16:37

ik vind hem kut
maar ja lenny is kut
Vos

Berichtdoor Lenno » dinsdag 19 april 2005 17:00

zegt mr kankerlijer
Lenno

Berichtdoor Marti » dinsdag 19 april 2005 17:50

word er helemaal geil van!
Ik blijf stoer
Marti

Berichtdoor Lenno » dinsdag 19 april 2005 18:41

dat wilde ik horen :D
Lenno

Berichtdoor Snome » dinsdag 19 april 2005 21:17

beter gaan jullie allebei ff ergens anders kutten totdat alles is gedropt
Snome

Berichtdoor Snome » donderdag 21 april 2005 15:11

http://www.soundclick.com/snome

vocals zijn aan de zachte kant, maar me pc doet vet dom ofzo en verder heb ik tot de deadline geen tijd eigenlijk.

mja, geniet u maar
Snome

Berichtdoor Marti » donderdag 21 april 2005 17:12

Ik blijf stoer
Marti

Berichtdoor Madd Man » vrijdag 22 april 2005 18:27

Madd Man
Admin

Berichtdoor Marti » vrijdag 22 april 2005 19:44

song hasn't been cleared
Ik blijf stoer
Marti

Berichtdoor Snome » zondag 24 april 2005 09:26

Dit zijn de mensen die meedoen dus:

Lenny
Snome
Maddman
Martinato

geef van alle 4 op welke plek je ze zet.
Snome

Berichtdoor Contradi-Xion » zondag 24 april 2005 16:26

Lenny, wat een kutliedje.......dat hardcore shit ervoor is iritant, je rijms zijn slecht, goedkoop, en de beat ook. En je hebt echt totaal geen aandacht in je tekst en spit gestoken.....bedankt voor het verpesten van 2 minuten van mijn tijd he....

Snome, de beat is echt supergaaf. maar het is echt iritant dat je stem niet duidelijk is. Aangezien het audio is tel ik dat gewoon mee in mijn beoordeling. De tekst vind ik niet echt van een bijzonder hoog niveau, je wekt echter wel het zomergevoel op met je tekst en de beat, en ook wel een beetje met de manier waarop je rapt. Dat maakt het wel tot een ok nummer, alleen hij kan veel beter, en dat is jammer.
Trouwens, met een kratje bier in je hand lig je op het strand, zeg je in je tekst, lol dat lijkt me een beetje raar. Maar goed, daar trek ik niet te zwaar aan.

Madd man, haha grappige tekst man, wel chille tekst en leuke beat, origineel. Alleen je rapt redelijk off-beat moet ik zeggen. Toch wel leuk in totaal, maar aangezien het audio is, zal je wel wat beter moeten spitten om er echt wat van te maken.

Martinato, de beat is wel toepasselijk maar minder origineel dan de rest. Ook rap je echt veel te veel off beat. Je tekst is echt goed, lekkere sfeer brengt het, en de flow van je tekst is goed, helaas is het op de beat niet goed te horen omdat je aardig langzaam moet rappen op deze beat, plus je rapt offbeat zoals gezegd. Ik vind je tekst van het niveau van madd, alleen rap je meer off beat dan hem.

Ik vond het niveau al met al niet echt hoog. Lenny word uiteraard laatste. Martinato en Madd man waren rond hetzelfde niveau maar rapten beide offbeat. Madd Man in mindere mate en die wint van de 2. Snome had de fijnste combinatie van tekst/spit. Helaas was de kwaliteit echt slecht en de tekst mocht van mij iets meer zomergericht. Ik heb echt getwijfeld of ik jou nou 3e of 1e zou zetten. Ik vond echter dat de spit van de anderen zo off beat was, dat ik niet vond dat ik jou op de kwaliteit achter hun kon zetten, aangezien spit toch belangrijker is dan kwaliteit. Het scheelde echter niet veel, want ook kwaliteit is belangrijk, en zo verschrikkelijk was madd man niet offbeat, en zelf was snome ook niet helemaal op de beat. Dus meer een gedeelde 1e plek, maar als ik moet kiezen toch snome.
1. Snome
2. Madd Man
3. Martinato
4. Lenny
Contradi-Xion
Toernooi Kampioen 2007

Berichtdoor Snome » zondag 24 april 2005 16:59

haha, ik zeg met een koud biertje in de hand, niet een hele krat :P

mja, ik had geen tijd om de vocals aan te passen voor de deadline, anders had ik die shit zeker nog gedaan, want ook die vogels vind ik iets te hard klinken.

In ieder geval bedankt voor het stemmen
Snome

Berichtdoor Madd Man » zondag 24 april 2005 22:06

idd jammer van die vocals van Snome, want de manier waarop je rapt vind ik namelijk erg tof... past goed bij het nummer/onderwerp
ohja en over die beat ghehe.. die heeft hij geript van Als Ik (nummer 12 van DAC - Professioneel Chillen)

Martinato spit net als ik offbeat, maar voor de rest wel lekkere track, je stem lijkt een beetje 'onzeker', er moet wat meer pit in

ik moest ook een deadline halen haha, dus ik heb alles snel in elkaar geflanst en op de beat gezet, tis idd wel erg offbeat op sommige stukken.. vooral bij dat stukje over bier hahaha
toen ik er dus net nog een keer naar geluisterd heb ik, vond ik zelf de manier op ik rapte een beetje eentonig en te 'lief', ik had er wat meer pit in moeten gooien en net als Snome meer toonverschillen erinbrengen

EDIT:
ohja omdat ik het van mezelf zo slecht gespit vond, heb ik dat stukkie van die Idols Auditie van Riza op Straatremixes 2 gebruikt en beetje geknipt en geplakt
Laatst bijgewerkt door Madd Man op zondag 24 april 2005 22:12, in totaal 1 keer bewerkt.
Madd Man
Admin

Berichtdoor Snome » zondag 24 april 2005 22:11

Ik ben zeg maar over mijn spit tevreden, over m'n tekst ook alleen het afmixen is zwaar kut gegaan
Snome

Berichtdoor Vos » zondag 24 april 2005 22:21

ait ait, wel jammer dat het maar 16 bars is, maar aan de andere kant, dat scheelt ook weer tijd natuurlijk.
Lenny laat ik zoiezo buiten beschouwing omdat hij een dikke piemelvriend is.

Ik ben het wel eens met wat contradixion zegt,
martinato en madd man waren redelijk off beat.
snome deed dat wel beter, alleen vond ik madd man weer origineler met zijn tekst.
daarom kom ik tot de volgende lijst:

1. madd man
2. snome
3. martinato
Vos

VorigeVolgende

Keer terug naar Topical League Audio Toernooi