Feest: Kribbuh Shit met Zwart Licht & Boef en de Aap

Praat hier over HipHop en alles wat er te maken heeft, zolang het maar geen nonsens is!

Feest: Kribbuh Shit met Zwart Licht & Boef en de Aap

Berichtdoor Madd Man » maandag 03 januari 2011 16:55

Op 28 januari 2011 van 22:00 tot 04:00 uur.
Kaarten € 10,-

Voor de derde keer viert Kribbuh Shit de verjaardagen van SpaceKees & Jiggy Djé! Geheel volgens de Kribbuh Shit 'Birthday Bash' editie zal er worden gedronken, gezongen en gesprongen. Kees en Jiggy mochten van hun vaders en moeders twee acts uitkiezen voor een optreden tijdens hun feestje. Dit zijn Zwart Licht en Boef en de Aap geworden!

Zwart Licht
Een Nederlandse hiphopliefhebber heeft ze gehoord maar vooral gezien! Naar aanleiding van hun debuutplaat ‘Bliksemschicht’ kwamen ze terecht op het toonaangevende label Topnotch en zo weer bij 101 barz, waar ze lieten zien te beschikken over een ijzersterke delivery en evenveel energie als...ehm...een bliksemschicht. Nu is daar de tweede plaat ‘No Juju’ waarop de voorliefde voor grime en dubstep wordt benadrukt. Live is Zwart Licht nog steeds een absolute ‘must see’!

Boef en de Gelogeerde Aap
Zo studeer je aan de ROCK academie en zo ben je een jaar later getekend bij Topnotch. Via hun studie kwamen Boef en de Aap in contact met rapper Sticks (ex-Opgezwolle) die les geeft aan de academie. Hij heette ze welkom op zijn hiphopplatform FakkelteitGroep, dat zo langzamerhand uitgroeit tot een label opzich. In de tussentijd staat het duo in de Grote Prijs van Nederland, waar ze het niet alleen schoppen tot de finale maar ook weglopen met de muzikantenprijs (Boef) en de publieksprijs!
Om het jaar geheel in stijl af te sluiten komt in december het bericht naar buiten dat Boef en de Aap zich hebben toegevoegd aan het indrukwekkende rooster van Topnotch. Knetterharde dubstep van Boef met poëzie van Aap maken de heren tot de nieuwe live belofte van Nederland!

Naast de live shows is er geen enkele reden om te gaan zitten of hangen wanneer DJ Elias achter de draaitafel staat om jou te voorzien van de hardste platen van de wereld, Nederland en ook Amersfoort. Er mag bovendien nooit worden uitgesloten dat SpaceKees, Jiggy Djé of één van hun vrienden nog tot in de late uurtjes doorgaan met het geven van shows!

Lijkt me wel tof hier bij te zijn. Lang geleden dat ik bij Kribbuh Shit ben geweest.
Afbeelding
Madd Man
Admin

Re: Feest: Kribbuh Shit met Zwart Licht & Boef en de Aap

Berichtdoor Snome » maandag 03 januari 2011 18:34

Ik zit dan in Frankrijk met de wintersport, maar had er graag bij geweest
Snome

Berichtdoor Madd Man » vrijdag 28 januari 2011 20:30

Vanavond!! Heb er zin in! Ik ga met Jos de Boss 8)
Afbeelding
Madd Man
Admin

Berichtdoor Snome » maandag 31 januari 2011 12:09

Hoe was het dan?
Snome

Berichtdoor Madd Man » dinsdag 01 februari 2011 16:17

Vet hoor! Eerst Boef en de Gelogeerde Aap, toen was het nog niet heel druk. Daarna kreeg Jiggy Djé een taart omdat hij 2 dagen daarvoor jarig was en 30 was geworden. Daarna Zwart Licht, toen stond de zaal wel vol en deden XL (van NoizBoiz) en de Gelogeerde Aap op het eind ook mee. En omdat het zo los ging, deed Jiggy Djé zelf ook nog een hele solo show van iets van drie kwartier. Met Turk, U-Niq en Pete Philly.

Ik vond alleen de moshpits iets te rowdy, iets te ruig zeg maar.
Afbeelding
Madd Man
Admin

Berichtdoor MRCL_ » zondag 06 februari 2011 18:13

Madd Man schreef:Vet hoor! Eerst Boef en de Gelogeerde Aap, toen was het nog niet heel druk. Daarna kreeg Jiggy Djé een taart omdat hij 2 dagen daarvoor jarig was en 30 was geworden. Daarna Zwart Licht, toen stond de zaal wel vol en deden XL (van NoizBoiz) en de Gelogeerde Aap op het eind ook mee. En omdat het zo los ging, deed Jiggy Djé zelf ook nog een hele solo show van iets van drie kwartier. Met Turk, U-Niq en Pete Philly.

Ik vond alleen de moshpits iets te rowdy, iets te ruig zeg maar.

U-niq? wtf. Wow, dan had ik er toch wel graag bij willen zijn. Was de vorige keer met Zwart Licht ook bij Kribbuh en dat was inderdaad zo ruig dat Akwasi midden in een track stopte en ons verbroederlijk 'We are the world, we are the future'' liet zingen. Was een bepaald aggresief sfeertje toen wat je normaal bij mosh pits niet hebt, veel kleine kinderen toen ook.
MRCL_

Berichtdoor Madd Man » dinsdag 08 februari 2011 13:10

Veel kleine kinderen, dat viel me ook op.
Afbeelding
Madd Man
Admin

Keer terug naar HipHop