Devotee Apparel gaat maandag 8 maart de ruimte in!

Voor de broers Thijs (18) en Rens Drost (21) staan Devotee Appareldeze dagen geheel in het teken van hun nieuwe lifestyle/streetwear webshop. De jonge studenten hebben een uitgekiende kledingcollectie ingekocht, van bijvoorbeeld de merken Supreme Being, Insight51, Fenchurch en Analog clothing.

Deze nieuwe collectie richt zich helemaal op de komende zomermaanden, waarbij onder andere veel verwacht wordt van de opvallende T-shirts met eigenwijze en eigentijdse prints. Opvallend is ook de beperkte, maar exclusieve collectie zwemshorts met bijvoorbeeld sushi-print. Met deze collectie richt de website zich volledig op jonge mannen die zeer geïnteresseerd zijn in de kledingbranche.

Zowel Thijs (detailhandel) als Rens (Small Business & Retail Management) specialiseert zich middels hun opleiding op de modebranche. Thijs is de man van de detailhandel, Rens richt zich meer op de uitstraling van de webshop. Samen kopen ze in, samen houden ze de collectie scherp en samen beheren ze alle bijkomende zaken naar eigen inzicht.

Juist doordat beide heren geen onbekende in de textielwereld zijn, verwachten ze veel van de lancering van Devotee Apparel. De nadruk ligt zowel op commerciële merken als nieuwe namen zoals Your Eyes Lie waar veel van verwacht wordt.

Naast de kleding bieden Thijs en Rens ook een aantal gadgets aan, zoals de trendy stadsfiets van VANMOOF. Er worden merchandise producten verkocht voor de rockband Go Back To The Zoo.

Daarnaast komen zij ook op voor het goede doel door T-shirts verkopen voor One men. Deze organisatie komt op voor onder andere de vrouwenhandel. Zij geloven in de kracht van ieder individu, iedereen kan in hun ogen iets beteken voor de wereld.

www.devotee-apparel.nl start op maandag 8 maart met haar internetverkoop. Op dit moment worden geïnteresseerden via een blog regelmatig op de hoogte gehouden van de nieuwste ontwikkelingen.

Surf voor meer informatie naar www.devotee-apparel.nl.

Reacties


Plaats hier jouw reactie...